Vállalatuk a Prohuman csoport tagjaként a munkaerő-kölcsönzés területén kiemelkedő vállalat.
Integrált kommunikációs ügynökségünk marketinges csapata készítette el a vállalat márkaelemzését és márkapiramisát, PR-os kollégáink pedig a márka szlogenjét, üzeneteit alkották meg. A kreatív csapatunk gondoskodott arról, hogy az új arculat összhangban legyen a célokkal és üzenetekkel. A arculat grafikai tervezése során, trendi design-t hoztunk létre, amely magában hordozza a vállalat értékeit, de kellően vakmerő is egyben. Az arculati kézikönyvet készítettünk, melyben bemutatjuk a logót, a design környezetet, a kommunikációs eszközöket és a márkaarculat használatának iránymutatásait.
Az online és offline reklámanyagok tervezése során az egyediségre törekedtünk a konkurencia elemzés figyelembevételével. Weboldaluk UX/UI design tervei is kreatív szakembereink alkotása.